يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/09
کدخبر :49577
32
چاپ :

کشف ۳ ماینر در یک روستای عنبرآباد

دادستان عنبرآباد گفت: دستور قضایی لازم برای بازرسی از این منزل صادر و در بازرسی از انباری آن سه دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، دادستان عنبرآباد با اشاره به گزارش افت فشار برق و مصرف غیرمتعارف یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان گفت: دستور قضایی لازم برای بازرسی از این منزل صادر و در بازرسی از انباری آن سه دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دادگستری شهرستان عنبرآباد، ابراهیم سلیمانی با اعلام هشدار به متخلفان و افرادی که دست به استفاده غیرمجاز از برق، آن هم در این شرایط جوی و گرمای طاقت فرسای تابستان می‌زنند، افزود: دادستانی شهرستان عنبرآباد حفظ حقوق عامه را از مهمترین وظایف خود می‌داند و با قانون شکنان مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: دادستانی عنبرآباد با شناسایی یک متهم، پرونده‌ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل داده و پرونده تخلف در مصرف برق با استفاده از دستگاه ماینر در عنبرآباد در حال رسیدگی است.

شهرستان عنبرآباد با ۸۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.