جمعه28 ارديبهشت 1403     Friday, May 17, 2024
1402/10/27
کدخبر :100134
4
چاپ :

کشف ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز در شهربابک/ دستگیری ۳ متهم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از کشف ۲۰ سلاح غیرمجاز شامل ۱۰ قبضه وینچستر و ۱۰ قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

افشین طبخی در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق گزارش ماموران پلیس اطلاعات شهرستان مبنی بر ورود مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات غیرمجاز توسط قاچاقچیان از سمت غرب کشور به قصد توزیع در شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و هماهنگی‌های قضایی یک نفر از عاملان و حاملان اصلی سلاح‌های قاچاق در محل اختفای خود در شهرستان شهربابک شناسایی و دستگیر و تعداد ۲۰ قبضه سلاح شامل ۱۰ قبضه وینچستر و ۱۰ قبضه سلاح شکاری تک لول نیز کشف شد.

دادستان شهربابک ادامه داد: طی یک عملیات منسجم با همکاری عوامل پاوا انتظامی استان کرمان، دو متهم دیگر نیز در یکی از شهرستان‌های مجاور شناسایی و دستگیر شدند.

وی بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با قاچاقچیان سلاح تاکید کرد و گفت: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در حال رسیدگی است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.