يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/31
کدخبر :48717
26
چاپ :

کشف 34 فقره سرقت در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 34 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و محتویات خودرو در عملیات ماموران کلانتری 13 این فرماندهی خبر داد و گفت: در این راستا یک سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 34 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و محتویات خودرو در عملیات ماموران کلانتری 13 این فرماندهی خبر داد و گفت: در این راستا یک سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ"مهدی پورامینایی" امروز 30 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو و سیم برق شبکه هوایی در سطح شهرستان کرمان، ماموران کلانتری 13 با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و کار پلیسی موفق شدند مشخصاتی از یک سارق را به دست آورند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق تصریح کرد: متهم در برابر مستندات قانونیِ پلیس لب به اعتراف گشود و به 19 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و 15 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان کرمان معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به تحویل متهم به مراجع قضائی اشاره و بیان کرد: همزمان با پیشرفت تکنولوژی، روش های نوینی در اختیار سارقان قرار می گیرد که می طلبد شهروندان نیز با استفاده از تجهیزات به روز و بازدارنده مانند دوربین مداربسته، دزدگیر، سامانه ردیاب خودرویی و ...  فرصت ارتکاب جرم در جامعه را از سارقان سلب کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.