جمعه28 ارديبهشت 1403     Friday, May 17, 2024
1402/10/02
کدخبر :98977
4
چاپ :

پیش‌بینی رگبار و وزش تندباد در برخی نقاط استان کرمان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در شمال، شمال غرب و مرکز استان برای بعد از ظهر امروز رگبار و وزش تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

فهیمه راستی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز افزایش ابر را در اکثر مناطق استان داریم و در شمال، شمال غرب و مرکز استان برای بعد از ظهر امروز رگبار و وزش تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: برای شرق استان و برخی از مناطق شمال غربی وزش باد نسبتاً شدید و گاهی خیزش گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: به دلیل تداوم وزش باد، در روزهای آینده انتقال ریزگردها به مناطق مختلف استان وجود دارد و فردا و روز دوشنبه شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

وی در پایان بیان کرد: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز دو درجه زیر صفر بود که در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد. همچنین لاله زار صبح امروز با دمای ۹ درجه زیر صفر، سردترین و منوجان روز گذشته با دمای ۲۶ درجه گرم‌ترین نقطه استان بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.