شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/12/20
کدخبر :103823
0
چاپ :

پیش‌بینی بارش باران و برف در استان کرمان/ وزش باد شدید در برخی مناطق

با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در سطح استان .

فهیمه راستی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در برخی مناطق شرقی، جنوب شرقی و غربی استان وزش بادهای نسبتاً شدید را خواهیم داشت.
وی افزود: در همین مدت بارش پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی و شرقی دور از انتظار نیست.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: فردا صبح(دوشنبه) وزش بادهای نسبتاً شدید در اغلب مناطق و از بعد ازظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات، تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق نیمه شمالی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با توجه به شدت و میزان بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی مناطق وجود دارد.

راستی اظهار کرد: از ظهر روز سه شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اما با وزش بادهای نسبتاً شدید در سطح استان خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا در اغلب مناطق به ویژه مناطق نوار شرقی انتظار می‌رود.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً پایدار و آرام  برای اغلب مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود. به لحاظ دمایی نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما در اغلب مناطق را خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در پایان بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۹- سردترین و شهداد و فهرج روز گذشته با دمای ۲۸ درجه گرمترین نقاط استان بودند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.