يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/03
کدخبر :49095
144
چاپ :

پنج منطقه حادثه‌خیز راه‌های فاریاب ترانشه برداری شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از ترانشه برداری پنج منطقه حادثه خیز محور فاریاب - گلاشکرد خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل ایرنا،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از ترانشه برداری پنج منطقه حادثه خیز محور فاریاب - گلاشکرد خبر داد.

مسعود جمیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نقاط حادثه خیز فاریاب در مناطق کوهستانی بودند، افزود: دید مناسب با ترانشه برداری در این محور ایجاد شد.

وی ادامه داد: نبود دید کافی و کوهستانی بودن منطقه سبب ایجاد تصادفات زیادی در برخی نقاط فاریاب شده بود که با ترانشه برداری این مشکل برطرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با بیان اینکه عملیات ترانشه برداری برای حذف نقاط حادثه خیز جاده های فاریاب یک ماه زمان برد اظهار داشت: سه دستگاه ماشین آلات سنگین در این مدت ۳۰ هزار متر مکعب خاک برداری برای تامین دید مناسب در این محور انجام دادند.

جمیلی گفت: با خاک برداری های حاصل از این نقاط حادثه خیز، مصالح مورد نیاز برای انجام سه کیلومتر شانه سازی در نقاط پرتگاهی این محور نیز فراهم شد.

وی افزود: با انجام این فعالیت ضمن کاهش هزینه های راهداری، عملیاتی موفق در راستای انجام ۲ اقدام ایمن سازی همزمان در محور فاریاب - گلاشگرد انجام شد.

فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.