پنج شنبه27 ارديبهشت 1403     Thursday, May 16, 2024
1399/12/18
کدخبر :44120
24
چاپ :

پنج برنامه محوری در حوزه زنان استان کرمان برای سال ۱۴۰۰ تدوین شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: پنج برنامه محوری در حوزه زنان و خانواده این استان برای سال ۱۴۰۰ تدوین شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: پنج برنامه محوری در حوزه زنان و خانواده این استان برای سال ۱۴۰۰ تدوین شده است.

 فاطمه السادات حسینی روز یکشنبه در شورای اداری استان کرمان افزود: طرح های، جهش حرکت، منهاج چاپ، چهل قسیم و پیوند، جم و خانواده مهدوی از جمله طرح های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در سال آینده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح جهش حرکت، پنج روستا و پنج محصول با هدف تجمیع ظرفیت های دولتی و خصوصی و با پرهیز از موازی کاری مورد هدف قرار گرفته است تا در راستای ساماندهی وضعیت خانواده ها در روستاها، ایجاد اشتغال خانواده محور و گروهی و پیشگیری از مهاجرت به حواشی شهرها اثرگذار باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۰ نیز ۵۰ برنامه کلی برای حوزه زنان و خانواده تدوین شده است، گفت: طرح جهش ملی به عنوان یک طرح ملی افتخاری برای دیار کریمان است .

حسینی تصریح کرد: طرح منهاج چاپ برای ایجاد بازار فروش برای محصولات خانواده های کارآفرین، چهل قسیم برای کمک به زوج های جوان با مشارکت خیران و کمیته امداد، و طرح های جمو خانواده مهدوی در سال جدید به صورت ویژه پیگیری می شوند.

وی با اشاره به جذب همکاری بانک قرض الحسنه رسالت، مجتمع مس سرچشمه و بنیاد برکت  برای اجرای طرح های حوزه بانوان و خانواده، گفت: در سال جاری بالغ بر ۵۰ طرح در حوزه زنان و خانواده تدوین و اجرایی و ۵۰ تفاهمنامه با دستگاه های اجرایی استان منعقد شده است که در مجموع بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای مسائل زنان و خانواده جذب شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره اینکه استان کرمان طی سال جاری الگوهای موفقی را در کشور مطرح کرده است، گفت: نقشه راهبردی فرهنگی - اجتماعی خانواده، سند سلامت، سنداشتغال، سند راهبردی خانواده و فضای مجازی و راه اندازی مرکز رشد و کسب و کار بانوان از جمله این اقدامات بوده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.