شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/08/03
کدخبر :95350
15
چاپ :

پلیس کرمان ۱۵۰۰ کیلو تریاک را از بار کودهای حیوانی کشف کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۵۴۰ کیلو تریاک از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت عبوری از محور اصلی شهرستان بردسیر خبر داد.

سردارناصر فرشید در تشریح جزئیات این خبر گفت: همرزمان انتظامی در راستای مقابله با پدید شوم و خانمانسوز مواد مخدر به صورت بی‌وقفه، شبانه‌روزی، محسوس و نامحسوس در معابر اصلی، فرعی و نقاط صعب‌العبور استقرار و ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس بردسیر موفق شدند هنگام پایش یکی از محورهای این شهرستان یک تن و ۵۴۰ کیلو تریاک را از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت کشف و از انتقال این محموله بسیار سنگین به مرکز کشور جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان مجموع کشفیات مواد مخدر پلیس استان از ابتدای سال تاکنون را بالغ بر ۴۶ تن ذکر و بیان کرد: در خصوص برخورد با خودروهای شوتی حامل مواد مخدر، کالای قاچاق یا اتباع غیرمجاز نیز تدابیر و طرح‌های زیادی به صورت شبانه‌روزی در تمام محورهای استان اجرا می‌شود و همرزمان انتظامی در حال خدمت به مردم هستند تا مخلان نظم و امنیت به نیات شوم خود نرسند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.