يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/09
کدخبر :49574
57
چاپ :

پلیس کرمان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر در کویر درگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری رزمندگان قرارگاه ابوذر این استان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر در کویر لوت خبر داد و گفت: طی این درگیری ۲ شرور مسلح هنگام تیراندازی به سمت ماموران کشته شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری رزمندگان قرارگاه ابوذر این استان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر در کویر لوت خبر داد و گفت: طی این درگیری ۲ شرور مسلح هنگام تیراندازی به سمت ماموران کشته شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم که بر اساس اقدامات اطلاعاتی از تردد کاروان موتوری اشرار در دشت سمسور مطلع شده بودند، در یک نقطه از همین منطقه کویری با ۲ قاچاقچی موتورسوار به صورت رو به رو درگیر شدند.

 وی اظهار داشت: راکبان هر ۲ موتورسیکلت کویررو در مواجه با حضور ماموران غافلگیر و به سمت ماموران آتش گشودند که با سرعت عمل و موضع گیری مناسب نیروها این ۲ قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیدند.

وی گفت: از این قاچاقچیان ۲ قبضه سلاح جنگی با مهمات مربوطه به همراه ۱۹۳ کیلوگرم تریاک کشف شد که هم اکنون نیز پاکسازی منطقه ادامه دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.