شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/07/15
کدخبر :94151
35
چاپ :

پلیس متناسب با تغییر الگوهای امنیتی، خود را به روز کند

استاندار کرمان گفت: نیروی انتظامی متناسب با تهدید باید روزبه‌روز پیشرفت کند و با توجه به جرائم سایبری، اتفاقات دیگر و تغییر الگوهای امنیتی، باید خود را به روز کند.

محمدمهدی فداکار  در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس روزانه بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از پلیس افزود: ارتباط زیاد مردم با فراجا ایجاب می‌کند روحیه مردم‌داری و احترام به مردم همانگونه که وجود دارد، افزایش پیدا کند.

فداکار با اشاره به مهربانی همراه با اقتدار پلیس بیان کرد: پلیس مقتدر است و در حوادث سال گذشته خود را نشان داد. علی‌رغم اینکه دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود اما پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به خدامحوری و معنویت پلیس اظهار کرد: انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد. ضمن اینکه این سازمان نیاز دارد از تحلیل‌های روز استفاده کند. اخلاق مداری خیلی مهم است و مردم جز این از پلیس انتظار ندارند.

فداکار در پایان با بیان اینکه همه حرکت ما، برخورد و تصمیمات باید بر محور قانون باشد، گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی که حتی در ایام تعطیل حضور پررنگ‌تری در برخی نقاط دارند، قدردانی می‌کنم.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی لیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشته، اظهار کرد: امروز نیروی مقتدر انتظامی با سه مولفه خدمت به مردم، جهاد و اقتدار فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت نیروی انتظامی جهادی است، بیان کرد: پلیس در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه نظام اسلامی را به این جایگاه امنیت رسانده‌اند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: ایران کشوری امن و با اقتدار کامل است که هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد این امنیت قوی‌تر و قابل ارائه برای دنیای امروز است.

در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد، از خانواده شهدای انتظامی، مدیران و کارکنان نمونه و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان کرمان تجلیل شد و در پایان یگان‌های مستقر در میدان، رژه رفتند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.