جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/06/13
کدخبر :69963
6
چاپ :

پرداخت ۴۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان

بیش از ۴۴۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از زمان تأسیس صندوق امداد ولایت در این استان تاکنون به بیش از ۶۳ هزار نفر از نیازمندان کرمانی پرداخت‌ شده است.

ناصر عسکری‌نژاد با تأکید بر اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در جامعه افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سال ۱۳۹۵ با هدف جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: تلاش شد تسهیلات این صندوق با حداقل فرآیندهای اداری به افراد نیازمند ارائه شود، به‌عنوان نمونه خدمات این صندوق فاقد هرگونه جریمه تأخیر و کارمزد است و تلاش کرده‌ایم قرض‌الحسنه را در این سیستم عملیاتی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان درباره آخرین آمار مشتریان صندوق قرض الحسنه ولایت امداد نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۲ هزار و ۹۹۱ مشتری از خدمات این صندوق استفاده می‌کنند و این صندوق به شبکه شتاب کشوری متصل است و خدمات بانکی را به‌ صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

وی تأکید کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی به دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

عسکری نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: طی پنج‌ماه گذشته نیز بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب هزار و ۶۱ فقره وام توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت‌ شده و امیدواریم بتوانیم این خدمت قرض‌الحسنه را افزایش دهیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.