دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/08/22
کدخبر :58982
32
چاپ :

هندی ها برای درمان به کرمان می‌آیند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری استان کرمان خبر داد.

«فریدون فعالی»  با اعلام این خبر اظهار کرد: این شرکت گردشگری هند توسط یک آژانس مسافرتی به کرمان دعوت شده است.
وی افزود: نمایندگان شرکت هندی در مدت حضور در استان کرمان از امکانات و تجهیزات بیمارستان مهرگان و همچنین ظرفیت‌های اقامتی و جاذبه‌های گردشگری این استان از قبیل باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، باغ فتح‌آباد و بازار تاریخی کرمان و ...دیدن کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه به‌زودی شاهد حضور گردشگران سلامت کشور هند در این استان خواهیم بود، گفت: گردشگری سلامت فرصتی جدید برای احیا و توسعه صنعت گردشگری استان کرمان در دوران پساکرونا خواهد بود.

وی تاکید کرد: استان کرمان با داشتن مزیت‌های فراوان همچون برخورداری از کیفیت بالای خدمات درمانی و نیز وجود پزشکان حرفه‌ای می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری سلامت در ایران تبدیل شود.

فعالی از صدور هشت پروانه گردشگری سلامت در استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه قرار دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.