يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/03/25
کدخبر :48238
26
چاپ :

هشت دانش‌آموز کرمانی به تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان راه یافتند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از راه یابی هشت دانش‌آموز دختر از شهرستان سیرجان به تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از راه یابی هشت دانش‌آموز دختر از شهرستان سیرجان به تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

 ماشاالله میرزاحسینی روز سه شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: سه دانش آموز دختر در رده نوجوانان و پنج دانش آموز دختر رده سنی جوانان از شهرستان سیرجان به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شده اند.

وی اظهار داشت: مریم سروری و زهره عرفانی از هنرستان حضرت زینب (س)، هستی فروزنده از هنرستان گام، فاطمه ستوده از آموزشگاه هفتم تیر و رقیه جلال نسب از دانش آموزان سیرجانی راه یافته به تیم ملی فوتبال جوانان دختر کشور هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: همچنین ستایش شیرازی از هنرستان حضرت زینب (س)، زهرا زیدآبادی و مهرناز عزت آبادی از دبیرستان محمود افشار به تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشور دعوت شده اند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.