يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/31
کدخبر :48716
29
چاپ :

نمی توانیم اجازه تجمعات و برگزاری جشن را در کرمان بدهیم

استاندار کرمان گفت: در کرمان به دلیل وضعیت نگران کننده اش، به غیر از چارچوب پروتکل ها و دستورالعمل اعلام شده برای انتخابات، هیچ تجمعی نداریم و در جنوب و شرق استان کلا تجمعات را تعطیل کنید.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،استاندار کرمان گفت: در کرمان به دلیل وضعیت نگران کننده اش، به غیر از چارچوب پروتکل ها و دستورالعمل اعلام شده برای انتخابات، هیچ تجمعی نداریم و در جنوب و شرق استان کلا تجمعات را تعطیل کنید.

"علی زینی وند" ظهر امروز ۳۰ خردادماه در هشتاد و یکمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به وضعیت شهرهای جنوبی و شرقی استان، گفت: باتوجه به موج شیوع کرونا در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، متاسفانه این موج به استان کرمان دارد می رسد و اگر در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کنیم، کل استان درگیر می شود.

وی خطاب به فرمانداران بیان کرد: نقاطی که وضعیت کرونا در آنها رو به افزایش است را شناسایی و تدابیر سختگیرانه را حتی بالاتر از طرح محدودیت‌های هوشمند به کار گیرید.

استاندار کرمان ادامه داد: نیروی انتظامی هم قطعا از انتخابات فراغت یافته، محدودیت‌های تردد از سمت سیستان و بلوچستان و هرمزگان به داخل شهرها را سختگیرانه لحاظ کند.

وی بیان کرد: فرمانداران هم با استفاده از توان محلی و معتمدان برای جلوگیری از مراسم ها و ترددهای خانوادگی در استان استفاده کنند.

زینی وند با ابراز نگرانی از سرایت وضعیتی که در دانشگاه های علوم پزشکی ایرانشهر و زاهدان رخ داده به استان کرمان تاکید کرد: حتما دانشگاه های علوم پزشکی بم و جیرفت امکانات خود را تقویت و آماده کنند و کرمان نیز به آنها کمک کند.

وی با بیان اینکه انتخابات تمام شد، تصریح کرد: هرگونه تجمع ممنوع است، هواداران کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری باید از تجمع صرف نظر کنند.

استاندار کرمان افزود: در کرمان به دلیل وضعیت نگران کننده اش، به غیر از چارچوب پروتکل ها و دستورالعمل اعلام شده برای انتخابات، هیچ تجمعی نداریم و در جنوب و شرق استان کلا تجمعات را تعطیل کنید.

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.