يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/22
کدخبر :45765
30
چاپ :

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن اولویت ما تامین مسکن محرومان است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: اولویت کاری ما علاوه بر مسئولیت‌ها، مسکن محرومان است که اعتبارات آن از محل آورده‌ها و کمک‌های مردمی، حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) و تسهیلات کم‌بهره تامین می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اولویت کاری ما علاوه بر مسئولیت‌ها، مسکن محرومان است که اعتبارات آن از محل آورده‌ها و کمک‌های مردمی، حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) و تسهیلات کم‌بهره تامین می‌شود.

حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد روز یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی پروژه ۱۷۷ واحدی مسکن محرومان روستای سیدی کرمان افزود: در حال احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان کشور هستیم که سهم استان کرمان از این میزان ۱۰ هزار واحد است و بیش از ۶ هزار واحد در کوتاهترین زمان طی سال گذشته به مردم این استان واگذار شد.

وی اظهار داشت: پروژه ۱۷۷ واحدی روستای سیدی کرمان با استفاده از منابع زمین با تملک بنیاد مسکن، به آن دسته از مردم بدون مسکن شهرها و روستاهای کرمان واگذار می‌شود و این طرح‌ها در کوتاهترین زمان احداث می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم مردم کشور و دیار کریمان با کمک‌های نقدی و اهدای زمین، این بنیاد را کمک کنند که مسکنی ارزان در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مولود حساب ۱۰۰ امام خمینی است و در رابطه با مسکن محرومان با توجه به پروژه‌های عمران روستایی تلاش‌های جدی و بسیاری داشته که از این دست می‌توان به طرح‌های هادی روستایی، سنددار کردن اراضی این مناطق و بهسازی و مقاوم سازی و احداث مسکن بادوام روستاها با تسهیلات بلاعوض اشاره کرد.

روحانی‌نژاد افزود: مقاوم‌سازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در برنامه بنیاد مسکن قرار دارد زیرا حوادث و بلایای طبیعی مختلف در کشور به‌نوعی مسکن مردم در شهر و روستا را تخریب و تهدید می‌کند که مقابله با آن جزو برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد و در این خصوص تجربه این بنیاد در دنیا بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: بازسازی‌ها با تجربه زلزله بم و پس از آن زلزله زنجان و کرمانشاه و سیل با فراگیری بیشتر استان‌های کشور صورت گرفت.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.