جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/06/12
کدخبر :69948
23
چاپ :

معاون استاندار کرمان کالابرگ الکترونیک بسته رسانه‌ای قوی می‌خواهد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار وسخنگوی ستادنظارت برطرح مردمی‌سازی یارانه درکرمان گفت:کالابرگ الکترونیک بسته رسانه‌ای خیلی قوی می خواهد که بتواندباشفاف سازی،گره‌ها و ابهامات ذهنی مردم رارفع کند.

 رحمان جلالی در جلسه تنظیم بازار استان اظهارداشت: جراحی اقتصادی با همکاری مردم به هدف خود نزدیک تر شده است.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نظارت‌های خود را در حوزه نانوایی‌ها جدی بگیرند و اگر موانعی وجود دارد گزارش خود را اعلام کنند تا پیگیری شود افزود: از آنجا که دانشگاه‌ها از مهرماه بصورت حضوری تشکیل می شوند دانشگاهها باید تحلیل دقیقی از گزارشات خود را در حوزه آرد و نان مورد نیاز برای دانشجویان اعلام کنند و سیاستگذاری دقیقی در این موضوع صورت گیرد چون صنف‌های دانشگاه، خصوصی هستند و باید در بحث کالاهای اساسی دانشگاه، پیگیری دقیقی انجام شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، جلالی خطاب به فرمانداران نیز گفت: فرمانداران گزارشی از اقدامات و بازرسی های خود را به قرارگاه رصد و پایش که روزانه برگزار می شود ارسال کنند لذا آمار و ارقام با دقت از سوی فرمانداران فرستاده شود تا تیم های نظارتی در جریان اقدام کار باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: محکم پای کار ایستاده ایم و نباید کارها را در میانه راه رها کنیم.
جلالی نظارت بر بازار میوه و تره بار را مهم دانست و عنوان کرد: اتفاقی که در بازار میوه و تره بار رقم خورد، به این جمع بندی رسیدیم که فردی را به صورت نماینده مجموعه جهادکشاورزی در آن محل مستقر کنیم تا از نزدیک و با تعامل و ارتباط بتواند کار بازرسی بر بازار میوه و تره‌بار را با دقت بیشتری انجام دهد.
حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه بحث کالا برگ الکترونیکی را مهم دانست و گفت: تاکنون ۱۸ درصد اصناف استان کالا برگ الکترونیکی استفاده کرده اند و تاکنون ۵۵۱ مورد نیز تایید اطلاعات خود را ثبت کردند لذا فرمانداران به تفکیک شهرستان گزارشات خود را ارسال کنند و این یک امر مهمی است که متاسفانه بعضی از فرمانداران در این مورد کوتاهی کردند.
وی ادامه داد: در بحث کارگروه اقدام مشترک گزارشات باید کیفی و مستند باشد تا کمی؛ دستگاههایی که در نظارت و بازرسی فعالیت دارند گزارشات خود را به صورت کیفی و با مستندات ارائه دهند.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.