شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/04/08
کدخبر :49570
36
چاپ :

معاون استاندار کرمان تامین مرغ از سایر استان‌ها در دستور کار است

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تامین مرغ از سایر استان‌ها و خرید مرغ منجمد در برنامه کوتاه مدت نیز برای تامین مرغ مورد نیاز کرمان در دستور کار قرار دارد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه باید برای تولید بیشتر مرغ طی یک برنامه بلندمدت، موافقت اصولی و مجوزهای افزایش تولید به سرعت صادر شود گفت: تامین مرغ از سایر استان‌ها و خرید مرغ منجمد در برنامه کوتاه مدت نیز برای تامین مرغ مورد نیاز کرمان در دستور کار قرار دارد.

 حسین مهرابی روز دوشنبه ‌در نشست تنظیم بازار استان کرمان افزود: سازمان جهاد کشاورزی جنوب و شمال استان و پشتیبانی امور دام این اقدام را پیگیری کنند اما در برنامه بلندمدت باید برنامه افزایش تولید از داخل استان را داشته باشیم.

وی با اشاره به کمبود مرغ در کرمان اظهار داشت: جهاد کشاورزی مصوبه فعال کردن مرغداری‌های غیرفعال در این استان پیگیری کند.

وی تصریح کرد: در میوه شب عید نیز یکسری محاسبات را برای جبران خسارت‌ها انجام دادیم که پس از اعلام صمت باید تاییدیه لازم از دفتر بازرسی استانداری گرفته شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان عنوان کرد: در صورت تاییدیه دفتر بازرسی و حقوقی استانداری سازمان صمت موارد را پیگیری کند و با تمامی قوا دنبال رفع این مشکل هستیم.

وی گفت: ضرر و زیان مباشران میوه ۴۶۶ و ۸۶۶ میلیون تومان برای جبران به وزارت صمت ارسال شود.

مهرابی بیان داشت: مباشران، میوه باقی مانده شب عید را زیر قیمت خرید، به بازار عرضه کردند و همچنین محموله ای به روسیه صادر شد.

وی یادآور شد: موضوع کمبود سیمان در چند ماه گذشته پروژه های عمرانی و شخصی را تحت تاثیر قرار داده در حالی که افزایش تولید را نسبت به سال ۹۸ افزایش سیمان را داشتیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.