شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1402/12/27
کدخبر :104078
0
چاپ :

مسکن و سرمایه‌گذاری، مهمترین اقدامات استان کرمان در سال آینده است

استاندار کرمان گفت: مسکن و سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و معیشت مردم، مهمترین اقدامات استان در سال آینده است.

محمدمهدی فداکار در نشست شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری، سرمایه‌گذاری مثبت، افزایش سهم استان در تولید ملی و اشتغالزایی بالا علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها، موفقیت‌هایی است که به همت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و دیگر ارگان‌ها حاصل شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در ادامه بیان کرد: حضور میهمانان نوروزی امسال با توجه به‌ تقارن با ماه رمضان به نسبت سال‌های گذشته کمتر خواهد بود، اما باید شرایط برای میزبانی مسافران‌ با رعایت الزامات ماه رمضان فراهم باشد.

فداکار با اشاره به اینکه نمایندگان دوره یازدهم مجلس بیش از دو ماه دیگر همچنان نماینده مردم هستند و جایگاه قانونی دارند، گفت: سال آینده سال پرکاری خواهد بود، پیگیری پروژه‌ها و کمک به سرمایه‌گذاری مهمترین مسئله‌ای است که باید در استان کرمان دنبال کنیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: ارتقاء رتبه استان در حوزه کسب و کار، دلگرمی برای سرمایه‌گذار است و دستگاه‌ها در صدور مجوزها و جلسات رفع موانع تولید نقش مهمی در آن دارند.

وی افزود: مسکن کار مهم سال آینده است، در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت چند هزار قطعه زمین تاکنون واگذار شده و تا پایان بهار سال آینده به ۱۵ هزار قطعه می‌رسد که مسؤلیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان را سنگین‌تر می‌کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.