جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/05/08
کدخبر :68929
60
چاپ :

مسابقات قهرمانی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در سیرجان برگزار شد

مسابقات قهرمانی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در رده سنی بزرگسالان روز جمعه با میزبانی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر سیرجان برگزار شد.

در این مسابقات  ۸۹ نفر در قالب ۲۱ تیم از ۱۹ استان کشور و در پنج رده وزنی ۵۸-۶۸-۷۸-۸۳-۸۸- شرکت کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، علی اصغرداوری پاریزی مسئول کمیته اجرائی این مسابقات گفت که امیر حسین ارشادی از مازندران در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم ، میلاد رحیمی از استان گیلان در وزن منهای ۶۸ ، ارسلان جمال پور از استان اصفهان در وزن منهای ۷۸ ، سجاد قربانی ازکرمان در وزن منهای ۸۳ و سعید قربان زاده از استان اردبیل به مقام اول و قهرمانی رسیدند.

داوری گفت : در بخش تیمی هم استان های اصفهان ، گیلان و کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و جام اخلاق هم به استان چهار محال و بختیاری داده شد.

درحاشیه این مسابقات مهدی صداقت دبیر فدراسیون کنگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت : ارتقای دانش داوران و مربیان در دستور ویژه ما خواهد بود و برنامه‌محوری دراین فدراسیون دراولویت قرارگرفته است.

 وی افزود : مهمترین مشکلات در حوزه ورزش کونگ فو کمتر برگزار شدن مسابقات ملی و بین‌المللی است که باید فعال شود زیرا مسابقه جامعه هدف را فعال می‌کند و قطعا به شکوفاتر شدن ورزشکاران و استعدادهای این رشته ورزشی بسیار کمک می کند و جایگاه ما را در جهان بیشتر ارتقا می‌دهد.

صداقت عنوان کرد : باید حس مطالبه‌گری در ورزش فعال‌ترشود و برنامه‌های ابلاغی در همه سطوح دنبال شود و توسعه کمی و کیفی درزیر ساخت ها و  برنامه ها وحتی دربعد ورزش قهرمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.