يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/04/16
کدخبر :50115
27
چاپ :

ماشین‌سازی دومین پیروزی فصل را مقابل مس رفسنجان رقم زد

ماشین‌سازی دومین پیروزی فصل را مقابل مس رفسنجان رقم زد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،تیم ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مهمان خود مس رفسنجان را ۳ بر صفر مغلوب کرد تا دومین برد فصل این تیم در این رقابت‌ها رقم بخورد.

 دیدار تیم های ماشین سازی و مس رفسنجان عصر سه شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد و در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت.  

تا قبل از این بازی، تنها برد ماشین سازان در این فصل از رقابت ها مقابل تیم صنعت نفت در هفته پانزدهم با نتیجه یک بر صفر رقم خورده بود.

شاگردان اکبرپور که برای بقا در جدول تمام تلاش خود را در بازی های اخیر به نمایش گذاشتند توانستند در این بازی در دقیقه ۱۳ توسط محمدامین اسدی گل اول خود را به دست آورند.

در دقیقه ۴۲ بهمن سالاری گل دوم سبز قباها را به ثمر رساند تا نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر صفر به سود ماشین سازی تمام شود.  

با شروع نیمه دوم بازیکنان مس برای جبران شکست نیمه اول بازی سرعتی در دقایقی از بازی را در دستور کار داشتند که تا پایان بازی موفق به گلزنی نشدند.

در ادامه بازی شاگردان اکبرپور با هوشیاری زیاد از حملات مس استفاده کرده و با یک ضد حمله به گل سوم توسط حسن قاسمی بازیکن تعویضی رسیدند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسد.

تیم ماشین سازی در این بازی با ترکیب محمدامین رضایی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا(علی نجفی)، بهمن سالاری، محمد امین اسدی(سعید حسین پور)،  منصور باقری(حسن قاسمی)، سید محمد ابوترابی(فرشاد بیابانی)، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری وارد زمین بازی شد.  

نخستین پیروزی ماشین سازی در تبریز رقم خورد

همچنین تیم مس رفسنجان با ترکیب ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی(حسین جعفری)، میثم نقی زاده(قایم اسلامی خواه) (علی رضا نقی زاده)، عقیل کعبی، مهرداد رضایی، فراز امامعلی، سجاد آشوری(محمد قاضی)، محسن آذرباد، مهرداد آوخ و محمدرضا سلیمانی مقابل ماشین‌سازی صف آرایی کرد.  

نخستین پیروزی ماشین سازی در تبریز رقم خورد

داوری این بازی را حسین زیاری، هادی طوسی، مرتضی سلمان نژاد، محمد پوریافر و محمود رفیعی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی مسیح زاهدی از تیم مس کارت زرد گرفت.

 ماشین سازی با پیروزی امروز مقابل مس رفسنجان با کسب ۱۴ امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ برتر جای دارد و تیم مس با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.