چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1401/03/26
کدخبر :66301
10
چاپ :

مابه‌التفاوت نرخ جدید کلزا به کشاورزان پرداخت می‌شود

حسب اعلام مسئولان وزارتخانه مابه التفاوت نرخ خرید تضمینی کلزا به کلزاکارانی که پیش از این محصول خود را به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان به دولت فروخته اند، پرداخت می‌شود.

حسین صالحی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در گفت و گو با ایسنا  با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت  مابه التفاوت قیمت کلزا خبر داد و افزود: تا کنون مقدار ۶۰۰ تن محصول تولیدی کلزا به مراکز خرید دولتی در جنوب کرمان تحویل گردیده که  این مهم در راستای سیاست های الگوی کشت است. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزایش نرخ  خرید تضمینی کلزا خبرداد و اظهار کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا به دلیل گلایه مندی و نارضایتی کشاورزان ، اصلاح و از کیلویی ۱۵ هزارتومان به ۲۳ هزار تومان افزایش پیدا کرد و بر همین اساس مابه التفاوت قیمت جدید و قدیم کلزا به کشاورزانی که پیش از این محصول خود را به شرکت بازرگانی دولتی فروخته اند، پرداخت می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ضمن تأکید بر لزوم توسعه  کشت کلزا و گندم در منطقه عنوان کرد : در سال زراعی آینده کشت گندم و کلزا بصورت قرار دادی انجام میشود و همه نهاده های کشاورزی در زمان کشت بصورت نسیه به کشاورز تحویل می گردد و وجه آن در زمان برداشت و تحویل محصول به مراکز خریدغله از طلب کشاورزان کسر می گردد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.