يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1400/10/21
کدخبر :61637
65
چاپ :

لیگ دسته یک فوتبال کشور/ چهار امتیاز سهم نمایندگان استان کرمان شد

تیم های مس شهربابک، آرمان گهر سیرجان و مس کرمان در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف حریفان خود رفتند که در مجموع چهار امتیاز به دست آوردند.

در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال صنعت مس شهربابک در همدان به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت.این مسابقه بعد از نود دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل مس شهربابک را مهدی ایزدی به ثمر رساند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در یکی دیگر از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم آرمان گهر سیرجان در سیرجان از تیم خوشه طلایی ساوه پذیرایی می کرد که این دیدار در نهایت به سود تیم میهمان به پایان رسید و خوشه طلایی با نتیجه یک بر صفر پیروز این مسابقه شد.

در همین چارچوب تیم مس کرمان هم میهمان تیم ویستاتوربین تهران بود که توانست با تک گل میلاد صارمی در دقیقه ۷۴ میزبان خود را شکست دهد.

تیم مس کرمان با ۲۶ امتیاز، آرمان گهر با ۲۱ امتیاز و مس شهربابک با ۱۹ امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم، ششم و هشتم جدول رده بندی لیگ دسته یگ فوتبال کشور قرار دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.