يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1400/02/29
کدخبر :47547
31
چاپ :

قهرمانان اتومبیلرانی کشور روز پنجشنبه در کرمان رقابت می‌کنند

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: قهرمانان کشوری و استانی مسابقات اتومبیلرانی با عنوان مرد میدان در روز پنجشنبه هفته جاری در محل پیست امام علی(ع) کرمان به‌رقابت می‌پردازند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: قهرمانان کشوری و استانی مسابقات اتومبیلرانی با عنوان مرد میدان در روز پنجشنبه هفته جاری در محل پیست امام علی(ع) کرمان به‌رقابت می‌پردازند.

 علی علی‌بیگی روز سه شنبه در نشست خبری مسابقات مجازی اتومبیلرانی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان کرمان افزود: چهار مسابقه ازجمله اینستاگرامی، موتورکراس راند اول سال ۱۴۰۰ استان کرمان، رالی شهری و رالی آفرود سبک شهرستان را در پیش داریم.

وی ادامه داد: مسابقات حرکات نمایشی به صورت مجازی و از طریق شبکه اینستاگرام در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که باوجود محدودیت‌های کرونا کمترین آسیب را داشته باشیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: فعالیت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در استان کرمان پیش از انقلاب آغاز شد اما طی ۲ سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مسابقات و فعالیت‌ها کمرنگ شد.

وی اضافه کرد: کمیته بحران این هیات همچنین در سیل اخیر با کمک امدادگران هلال احمر ایفاگر نقشی برجسته بود که با همکاری سایر دستگاه‌ها توانست اجساد ۶ تن از کارمندان حوزه اتفاقات برق این شهرستان را پیدا کند.

برگزاری مسابقات مجازی حرکات نمایشی برای نخستین بار در کشور

مسوول کمیته اسلالوم، مسابقات اینستاگرامی حرکات نمایشی قهرمانی کشور و مسابقه رالی شهری به میزبانی شهرستان کرمان نیز در این نشست گفت: مسابقات اینستاگرامی حرکات نمایشی به علت ویروس کرونا به گونه ای برگزار می‌شود که بینندگان از طریق مجازی بتوانند رای دهی کنند.

محمدرضا یادگار نیا افزود: فضا را در این مسابقات به‌گونه‌ای طراحی کردیم که خودروهای مختلفی می‌توانند شرکت کنند.

وی اظهار داشت: تاریخ برگزاری مسابقات مجازی حرکات نمایشی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل پیست امام علی (ع) واقع ‌در بلوار رضوان و برگزاری مسابقات بدون کلاس بندی است.

مسوول کمیته اسلالوم شهرستان کرمان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: در این زمینه برای نخستین بار در کشور بینندگان رای می دهند.

وی با بیان اینکه حرکات نمایشی به مهارت بالایی نیاز دارد گفت: قهرمانان و نایب قهرمانان کشوری در این رقابت‌ها شرکت می کنند و برترین‌ها با پخش به صورت مجازی در سطح استان ها معرفی می شوند.

وی با اشاره به جنبه استعدادیابی این مسابقات نیز افزود: مسابقات برای نخستین بار به صورت کامل از شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش می شود و علاقمندان می توانند به این رشته ورود کنند که از اهداف دیگر مسابقه است.

یادگارنیا با اشاره به سطح بالای برگزاری مسابقات اینستاگرامی کشور به میزبانی شهرستان کرمان گفت: پس از تست ورودی تعداد ۱۸ نفر برای شرکت در مسابقه اینستاگرامی به میزبانی این شهرستان انتخاب می‌شوند.

پخش مستقیم مسابقات مجازی اتومبیلرانی قهرمانی کشور از کرمان

همچنین مدیر روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان کرمان در این نشیت گفت: مهارت راننده و ایمنی ورزشکاران در محیطی امن در قالب این مسابقات دنبال می شود.

جواد یزدان‌شناس با بیان اینکه این هیات با ارائه آموزش ها می تواند مردم استان را به قهرمان کشور و استان کرمان تبدیل کند گفت: این مسابقات از طریق شبکه اینستاگرام هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان به آدرس maf_kerman در معرض نمایش برای علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: توقع می‌رفت که تولیدکنندگان محصولات مرتبط با خودرو و همچنین صنایع خودروسازی استان و شهرستات کرمان از ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان حمایت‌های بیشتری داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی این ورزش‌ها باشیم.

حمایت خیریه از مسابقه اتومبیلرانی کرمان در راستای گسترش نشاط اجتماعی

مدیر جذب مشارکت‌های مردمی خیریه نیکوکاری رضوان و حامی مالی مسابقات حرکات نمایشی قهرمانان کشور به میزبانی کرمان نیز در این نشست گفت: این خیریه با حمایت از مسابقات اتومبیلرانی استان کرمان به دنبال گسترش نشاط اجتماعی در جامعه است.

سیدهادی میرتاج الدینی از دیگر فعالیت‌ها به درمان عمل چشم ۲۳۲ بیمار، ۷۰۰ ختنه و اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند با معرفی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و بیان داشت: ۱۵ مدرسه در مناطق جنوب و جنوب شرق احداث کردیم.

وی اضافه کرد: فعالیت این خیریه از سال ۹۵ باهدف اشتغالزایی، آموزش و کمک‌های معیشتی آغاز شده است.

وی با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت افزود: به حوزه درمان نازایی، تامین شیرخشک و هزینه درمان نیازمندان ورود کردیم و همچنین با توجه به اینکه قشر جوان رو به پیری می رود، تلاش می شود که در حوزه اقشار جوان و تنش های اجتماعی فعالیت کنیم و همچنین به محرومان کمک کنیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.