شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/10/18
کدخبر :61420
43
چاپ :

قرنطینه اُمیکرونی‌های کرمان انجام شد اما مراقبت‌ها را افزایش دهید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید اقدامات قرنطینه‌ای و غربالگری اطرافیان افراد شناسایی شده مبتلا به سویه اُمیکرون در این استان انجام شده اما به طور قطع موارد مبتلایان بیشتر است.

سعید صحبتی  تاکید کرد: تقاضای ما از مردم علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و حضور نیافتن در تجمع‌ها، تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در اسرع وقت است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی نشانی مراکز واکسیناسیون شهر کرمان را اعلام و عنوان کرد: مرکز واکسیناسیون ثارالله بلوار پزشک، حکیم واقع در خیابان زریسف، خیابان مدیریت، ابتدای خیابان سجادیه، مرکز باقدرت خیابان شیخ احمد کافی شمالی و مرکز کوثر واقع در بلوار کوثر، جنب بیمارستان شفاست.

صحبتی گفت: افراد بالای ۱۸ سال که نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند حتما برای دریافت نوبت سوم این واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

مبتلایان با سابقه سفر خارج از کشور

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با توضیح درباره سابقه افراد مبتلا به سویه اُمیکرون در این استان گفت: پس از آزمایش های انجام شده، چند بیمار مبتلا به سویه جدید اُمیکرون در استان کرمان شناسایی شده اند.

وی توضیح داد: برخی بیماران مبتلا به اُمیکرون سابقه سفر به داخل و خارج از کشور و یک نفر نیز سابقه تماس با مسافران از استان های همجوار را داشته است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: متاسفانه هیچکدام از بیماران شناسایی شده، نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده اند و یکی از موارد هم تنها یک نوبت واکسن را دریافت کرده است.

به گفته وی به طور قطع موارد ابتلا به اُمیکرون در استان بیشتر است لذا رعایت شیوه نامه ها و افزایش مراقبت ها بیش از هرزمان ضرورت دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.