شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1400/09/27
کدخبر :60507
50
چاپ :

فوتبال برتر/ فجرسپاسی شیراز و مس رفسنجان امتیازها را تقسیم کردند

تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان در رقابت های فوتبال برتر کشور با تساوی، امتیازها را تقسیم کردند.

این بازی که از هفته دهم جام خلیج فارس  در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد هر ۲ تیم با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، هر چند این بازی گلی در بر نداشت اما صحنه هایی روی دروازه ها به وجود آمد که سهم تیم میهمان بیشتر بود که نباید از درخشش ایمان صادقی در این بازی که چند بار مانع فرو پاشی دروازه تیمش شد، چشم پوشید.

در نیمه نخست هر چند توپ بیشتر در اختیار تیم مس بود اما حادثه  خاصی رخ نداد و هر ۲ تیم سعی داشتند با توجه به زمین ناهموار ورزشگاه حافظیه از روی ضربات ایستگاهی یا حادثه به گل برسند.    

در این نیمه لحظاتی هم فجری ها که برنامه آنها زدن توپ های بلند به پشت مدافعان تیم مس بود چند بار از این تاکتیک استفاده کردند که دفاع تیم مس اجازه نداد فجری ها از این شیوه  نتیجه بگیرند.

صحنه دیدنی نیمه نخست

تنها لحظه دیدنی نیمه نخست در دقیقه ۴۴ بازی رقم خورد،در این لحظه  ضربه سید مهدی حسینی از پشت محوطه جریمه تیم فجر با واکنش خوب ایمان صادقی سنگربان این تیم  توپ را به کرنر فرستاد و نیمه نخست به غیر از این  صحنه، بازی چیز دیگری نداشت و ۲ تیم بدون گل به رختکن رفتند.

ایمان صادقی منجی فجری ها در نیمه دوم

اما در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از سوی هر ۲ تیم بودیم و ایمان صادقی سنگربان خوب تیم فجر در نیمه دوم دو بار منجی تیمش شد و گرنه  نتیجه بازی تغییر  می کرد.

در این نیمه هم فجری ها چند تعویض انجاد دادند که موجب تقویت تیم به ویژه در خط میانی شد اما آنها همچنان در خلق  موقعیت ناکام بودند هر چند مهاجمان این تیم هم تلاش خود را انجام دادند  اما خط دفاع تیم فجر روز خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه خودنمایی به گادوین منشا گلزن که با ۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد نداد.      

لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه ۷۹ ضربه قیچی برگردان محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم مس با واکنش خوب ایمان صادقی  دروازه بان فجر مواجه شد و توپ ر ا به کرنر فرستاد و دروازه فجر را بسته نگه داشت.

تک به تک  منشا

 دقیقه ۸۵  گادوین منشا که از عمق دفاع فجر عبور کرده بود در مصاف تک به تک با صادقی سنگربان تیم فجر ناکام ماند و صادقی ضربه سنگین منشا را مهارکرد تا این بازیکن سهم بیشتری  در کسب یک امتیاز تیمش داشته باشد هر چند خط دفاع تیم فجر هم روز خوبی پشت سر گذاشت و کم اشتباه ظاهر شد.

سرانجام این بازی نه چندان دلچسب با نتیجه مساوی بدون  گل پایان یافت.

احمدرضا زنده روح  از تیم فجر و گادوین منشا از تیم مس رفسنجان با دریافت کارت زرد جریمه شدند.

بازیکنان تیم فجر  

ایمان صادقی، محمد زینعلی، محمد قنبری، سعید زارع، محمدرضا خدری، احمد زنده روح، علی نبی‌زاده، محمدعرفان معصومی، اتابک زارعی، رضا آقابابایی و حسین مهربان ترکیب ابتدایی تیم فجر را با سرمربیگری علی اصغر کلانتری تشکیل می دادند  

میلاد احمدی ، شهرام گودریز ،حمید نعمتی و رضا خانی بازیکنان تعویضی تیم فجر بودند که در نیمه دوم بازی کردند.   

بازیکنان  مس رفسنجان

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی، مجید علیاری و گادوین منشا در ترکیب اصلی این تیم به میدان آمدند و محمد ربیعی  هم سر مربی این تیم بود.

هومن ربیع زاده،یونس اکبر پور، حسن جعفری و محمدرضا سلیمانی اصل هم بازیکنان تعویضی تیم مس رفسنجان بودند.

تیم فجر با این تساوی با ۱۰ امتیاز به رده دوازدهم جدول رفت و تیم مس هم با ۱۸ امتیازی شد و فعلا در رده پنجم ایستاد.

 در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست و یکم، ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.