يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/03/25
کدخبر :48243
27
چاپ :

فعال ورزشی آسیب‌های کرونا به ورزش کرمان باید جبران شود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان با اشاره به اینکه کرونا از زمان شیوع، آسیب های جدی اقتصادی و مالی به باشگاه داران، مربیان، ورزشکاران و افراد فعال در این حوزه وارد کرده است گفت: در سیاست‌گذاری های کلان دولت باید جبران این آسیب‌ها دیده شود.

کامران صنعتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و همچنین انتخاب شایسته به طور قطع در فرایند توسعه و ارتقای ورزش استان می‌تواند موثر واقع شود زیرا این انتخاب سیاست های کلان کشور را در سطح ریاست جمهوری برای رشته های مختلف ورزشی متحول می‌کند.

وی اظهار داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا در مقابل هجمه هایی که دشمنان این مرز و بوم بر نظام جمهوری اسلامی وارد کردند، بایستیم.

خیّر و فعال ورزشی استان کرمان با بیان اینکه مردم و ورزشکاران با مشارکت حداکثری در انتخابات باید به شدت از آرمان های این نظام مقدس دفاع کنند تصریح کرد: ورزشکاران نیز به‌همراه همه اقشار جامعه برای حفظ و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

وی تاکید کرد: در این راستا سعی می کنیم بیشترین حضور و بهترین انتخاب را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان های شهری و روستایی داشته باشیم.

صنعتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسابقات رزمی امروز استان کرمان افزود: مسابقات رزمی همواره باشکوه و جذاب و طرفداران بسیاری را طی این سال ها در استان کرمان به خود جذب کرده است و مدیران این ورزش در استان به خاطر حفظ انگیزه های ورزشی بهترین رقابت ها را در سطح بالای این ورزش برگزار می‌کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.