يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/11/26
کدخبر :81133
7
چاپ :

فروش مرغ در کرمان زیر قیمت مصوب است

کاهش تقاضا برای خرید مرغ سبب شد تا نرخ 63 هزار تومانیِ مصوب ستاد تنظیم بازار چندان ادامه پیدا نکند و قیمت این ماده پروتئینی کاهش یابد.




 

این در حالی بود که تولیدکنندگان که با وعده‌های حمایتی دولت از تولید و همچنین اختصاص کالابرگ الکترونیکی برای خرید مواد غذایی، پای کار آمده بودند، دچار ضرر و زیان‌های هنگفتی بشوند تا جایی که مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور از مردم خواست تا برای حمایت از تولید، مرغ را در خانه ذخیره کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، شرایط سخت اقتصادی اما سبب شده مرغِ زیر قیمت تنظیم بازار هم خریدار چندانی نداشته باشد و تولیدکنندگان که با مشکلات متعددی مواجه هستند، شرایط سختی برای ادامۀ تولید دارند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان کرمان می‌گوید اگر طرح کالابرگ الکترونیک در بازار مرغ هرچه سریع‌تر اجرایی شود، کمک زیادی هم برای جامعه و هم تولیدکننده خواهد بود.

سیدحسن مَهدی با بیان این‌که بازار مرغ در حال حاضر نسبت به دو، سه ماه پیش، مقداری بهتر شده است، در عین حال گفت: «بازار هنوز به حالت عادی برنگشته است. مرغ نسبت به گوشت قرمز تقاضای بیش‌تری دارد و امیدواریم فضا به تدریج به سمتی برود که قول‌های دولت عملیاتی شود و حمایتی که قرار است انجام شود، صورت گیرد تا تولیدکننده فقط به تولید فکر کند و ادامه بدهد».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.