يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/19
کدخبر :47077
37
چاپ :

فرمانده سپاه ثارالله ۴۱۴ طرح محرومیت زدایی در کرمان افتتاح شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۴۱۴ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سراسر این استان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۴۱۴ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سراسر این استان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی خبر داد.

سردار حسین معروفی روز شنبه در شهرستان  فاریاب و در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی افزود: امروز در مجموع ۴۱۹  شامل۸۲ پروژه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد،  تعداد ۳۸ پروژه مربوط به تکمیل و ترمیم مدارس و سه پروژه آبرسانی روستای انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی احداث‌ و تعدادی خانه عالم، مسجد و آشپزخانه گروه های جهادی در شهرستان فاریاب نیز ساخته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان فاریاب نیز ۱۴۹ پروژه به مبلغ هشت میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی است اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی با حرکت ها جهادی منشا خیر و برکت های زیادی برای مردم در سراسر کشور و استان کرمان در عرصه های کمک های مومنانه، خدمات اجتماعی، فرهنگی، اشتغال، آبرسانی و کمک به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا فعال بوده است.

سردار معروفی ادامه داد: عمده کارها با حرکت های جهادی و مشارکت مردم محلی انجام گرفته و فعالیت های جهادی که در بسیج سازندگی انجام می شود دارای چند مزیت شامل دقت و سرعت بیشتر، پایین آوردن هزینه، مشارکت جدی مردم است که مشارکت مردم در نگهداری کار، کمک بزرگی به این مسئله می کند.

وی گفت: اولویت کار ما در استان کرمان آبرسانی روستایی است و در این زمینه، قرارگاه نهضت آبرسانی سپهبد شهید سلیمانی را تشکیل داده ایم که اولین حرکت آبرسانی در سطح استان را در سوم خرداد ماه افتتاح خواهیم کرد و ان شاالله این مسئله را به عنوان اصلی ترین موضوع در کل استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرمانده سپاه  ثارالله  استان کرمان تاکید کرد: در مجموعه سپاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشترین کار را انجام می دهیم و به دستور امام و رهبر معظم انقلاب عمل می کنیم و سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد و نگاه ما، نگاه انقلاب اسلامی و نگاه مردم که همان نگاه جاوید سپهبد شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در حوزه اشتغال زایی، کمک مومنانه و محرومیت زدایی کمک می کنند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم مردم سبد انفاق را برای این امر کنار بگذارند، چون لذتی بالاتر از این نیست که به مردم خدمت کنیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.