يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/26
کدخبر :48253
23
چاپ :

فرماندار بافت آماده برگزاری انتخابات بانشاط هستیم

فرماندار شهرستان بافت با بیان اینکه همه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده تاکید کرد که اینک آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط هستیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان بافت با بیان اینکه همه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده تاکید کرد که اینک آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط هستیم.

مجید زند اقطاعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه برنامه ریزی ها صورت گرفته، جلسات توجیهی برگزار شده است و مشکل خاصی نیز تاکنون در خلال برگزاری امور برای انتخابات نداشته ایم.

رشد ۱۰ درصدی شعب

وی با اشاره به اینکه شعب اخذ رای در شهرستان بافت در این دوره در مقایسه با دوره گذشته ۱۰ درصد رشد داشته تعداد شعب را ۱۰۸ شعبه اعلام کرد.

فرماندار بافت با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر فضای انتخاباتی پرشورتری در این شهرستان شکل گرفته است گفت: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم فضای انتخابات نیز داغ تر می شود.

به گفته وی برگزاری جلسات تبلیغاتی نامزدها در ایجاد شور و هیجان انتخاباتی نقش موثری داشته است و پیش بینی می شود که انتخاباتی با مشارکت خوبی داشته باشیم.

زند اقطاعی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره وضعیت تبلیغات نامزدها و برخوردها با تخلفات احتمالی گفت: جلسات مستمر با نامزدها و نمایندگان ستادهای انتخاباتی داشته ایم و کمیته های پیشگیری هم توجیه شده اند، برخی موارد جزیی تخلف انتخاباتی نیز با تذکر حل شده است.

تمهیدات بهداشتی

فرماندار بافت در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده مرتبط با تمهیدات بهداشتی با هدف پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در جریان برگزاری انتخابات گفت: افزایش ۱۰ درصدی شعب رای یکی از اقدامات بوده است.

وی افزود: در کنار هر صندوق اخذ رای یک نیروی بهداشتی مستقر است و نظارت کامل بر روند دارد.

زند اقطاعی با بیان اینکه ضدعفونی شعب در دستور کار است گفت: همه اقلام موردنیاز بهداشتی تهیه شده و در شعب جانمایی می شود.

وی به شهروندان توصیه کرد که رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا زمینه تراکم جمعیت فراهم نشود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

شهرستان بافت در غرب استان کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.