جمعه28 ارديبهشت 1403     Friday, May 17, 2024
1402/11/02
کدخبر :100252
5
چاپ :

عدم توجه به جلو، علت ۴۷ درصد از تصادفات برون شهری استان کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین عامل بروز حوادث رانندگی در ۹ ماهه سال جاری در استان کرمان بوده است.

سرهنگ علی رضایی با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در ۹ ماهه سال جاری، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با ۴۷ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۱۱ درصد علل عمده وقوع تصادفات در جاده‌های استان کرمان بوده‌اند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۳ درصد این حوادث از نوع واژگونی و ۶۰ درصد آنها هم در ۳۰ کیلومتری شهرها و نزدیک مقصد به وقوع پیوسته‌اند، بیان کرد: بیشتر این تصادفات در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و ۱۲ ظهر تا ۱۶ رخ داده‌اند. از این‌رو تیم‌های گشت پلیس راه در این ساعات در محورهای پرتردد و نقاط حادثه ساز حضور بیشتری خواهند داشت تا بتوانیم در ایام آخر سال شاهد کاهش حوادث و سوانح باشیم.

رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان به رانندگان توصیه کرد: همواره با سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی رانندگی و در زمان احساس خستگی و خواب آلودگی از ادامه مسیر خودداری نموده و همواره با احتیاط کامل رانندگی کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.