يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/04/07
کدخبر :49352
43
چاپ :

سرمربی آرمان گهر سیرجان چهار بازیکن اصلی را به همراه نداشتیم

سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان با اشاره به اینکه مقابل تیم فجر چهار بازیکن اصلی را به دلیل محرومیت به همراه نداشتیم، گفت: می دانستم بازی سختی پیش رو داریم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان با اشاره به اینکه مقابل تیم فجر چهار بازیکن اصلی را به دلیل محرومیت به همراه نداشتیم، گفت: می دانستم بازی سختی پیش رو داریم.

 قاسم شهبا شامگاه یکشنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه پارس به خبرنگاران اعلام کرد: بازی کردن با تیم مدعی و با کلاس فجر که از یک کادر فنی خوبی برخوردار است همیشه سخت بوده است.

وی اضافه کرد: بازیکنانم تلاش خودشان را کردند و به گل هم رسیدیم، شاید اگر کمی دقت می کردند نتیجه دیگری رقم می خورد.

می توانستیم فجر را شکست دهیم

شهبا ادامه داد: اگر از فرصت ها استفاده می کردیم می توانستیم حتی فجر را هم شکست دهیم اما در آخرین دقیقه بازی را واگذار کردیم و این پیروزی، بر تیم فجر سپاسی مبارک باشد .    

سرمربی تیم آرمان گهر بیان داشت: هر ۲ تیم فوتبال پایا پا و خوبی برگزار کردند اما تلاش بازیکنان ما ستودنی بود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر یک ازسد تیم آرمان گهر سیرجان گذشت و همچنان به عنوان مدعی باقی ماند .

در پایان  هفته ۳۱ جام آزادگان،  تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز در جای اول و دوم قرار گرفتند و تیم فجر شهید سپاسی هم با ۵۱ امتیاز سوم شد و تیم آرمان گهر هم با ۴۲ امتیاز یازدهم است.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۳۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت تا سایه تیم چوکا تالش را پست سر خود داشته باشد .

در رقابت های  فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند .

چوکا تالش با ۳۳ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است. 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.