شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/04/16
کدخبر :50112
32
چاپ :

سارقان مسلح در عنبرآباد دستگیر شدند

سارقان مسلح در عنبرآباد دستگیر شدند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت با اعلام این مطلب به رسانه‌ها افزود: با وقوع چندین سرقت مسلحانه احشام و تلفن همراه در عنبرآباد مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از اعضای این باند را شناسایی و قبل از متواری شدن به سمت شهرستان‌های همجوار آنان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: سارقان مسلح در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به هفت فقره سرقت مسلحانه احشام و موبایل در شهرستان عنبرآباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی بیان داشت: این افراد سوابقی همچون شرارت‌های گوناگون، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، تیراندازی منجر به جرح، زورگیری، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی را در کارنامه سیاه خود دارند.

سرهنگ فیروز بخت در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که برای رسیدن به اهداف شوم خود مرتکب چنین جرائمی می‌شوند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

عنبرآباد با ۸۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.