يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1401/02/06
کدخبر :65105
19
چاپ :

ساختارها را دست نزنید مشکل از مدیر ناکارآمد است

چشم انداز استان کاملا روشن است و اگر مدیری نمی تواند اسناد بالادستی استان را اجرا کند مشکل از مدیر است نه ساختارها، لذا باید مدیران کارآمد جایگزین کنیم و به ساختارهای اسناد بالادستی دست نزنید.

علی زینی‌وند در جلسه شورای راهبری فناوری تولید دانش بنیان گفت: باید از تجربیات کشورهای که در حوزه دانش بنیان موفق عمل کرده اند، استفاده کنید. 
به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در واکنش به تعداد بیکاران دارای تحصیلات عالی در استان اظهار کرد: در برخی از استان‌ها که رشته ها در دانشگاه های فنی و حرفه ای خود براساس نیاز استان هایشان تعریف کرده اند فارع التحصیلان آنها تقریبا بیکار نیستند. 
استاندار کرمان با بیان اینکه ساختارها باید تاثیرگذار و موثر باشند، تصریح کرد: ساختار شورای راهبردی فناوری تولید دانش بنیان را منعطف می گذاریم و تصمیمات این شورا قانونی و قابلیت اجرایی دارند و همچنین مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند. 
وی تاکید کرد: مدیرانی که پشت میز می نشینند و فقط بخشنامه اجرا می‌کنند و منتظر بودجه‌اند، سهم مهلک برای اداره کشور هستند. 
وی افزود: اعضای این شورا باید ذهنیت ساختارساز و چالاک داشته باشند. 
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.