يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/08
کدخبر :49568
29
چاپ :

ساخت ۴۲ کلاس درس در سیرجان آغاز شد

عملیات ساخت ۴۲ کلاس درس در قالب چهار واحد آموزشی در شهرستان سیرجان روز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، عملیات ساخت ۴۲ کلاس درس در قالب چهار واحد آموزشی در شهرستان سیرجان روز دوشنبه آغاز شد.

بخشی از این واحدهای آموزشی توسط خیر مدرسه ساز و بخش دیگر با مشارکت بخش دولتی ساخته می شود؛ یک واحد آموزشی آن نیز از طریق طرح آجر به آجر (پویش مردمی ساخت و نوسازی مدارس) به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

سید محمد واعظی پور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در مراسم آغاز عملیات ساخت این واحدهای آموزشی گفت:  امروز با آغاز عملیات این واحدهای آموزشی دو مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه یاس و هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه نور توسط جناب آقای محمد حاتمی خیر مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

به گفته وی مدرسه شش کلاسه نیز در قالب طرح آجر به آجر با اعتبار ۳ میلیارد ریال و همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتبار ۷ میلیارد تومان توسط مجمع خیرین مدرسه ساز طی مدت یک سال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس کرمان افزود:یکی از مدارس در طرح آجر به آجر احداث می شود که توسط وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سال ۱۳۹۹ مطرح شد و خوشبختانه در استان کرمان و شهرستان سیرجان با استقبال خوب مردم روبه رو بود.

وی اضافه کرد: خیرینی که دوست داشته باشند در امر مدرسه سازی مشارکت کنند حتی با هدیه یک آجر می توانند در این کار بزرگ سهیم باشند.

حاتمی خیر مدرسه ساز نیز در مورد این اقدام خود گفت: ما باید در زمان حیات یک اثر وجودی از خودمان بگذاریم.

وی افزود: از کسانی که زمینه اجرای این طرح ها را فراهم می‌کنند تشکر می کنم و از افرادی که خداوند به آنان ثروتی عنایت فرموده تقاضا دارم در این کار خیر شرکت کنند.

 

اکبر محیا پور رییس آموزش و پرورش سیرجان  نیز در این مورد گفت: پروژه هایی که عملیات ساخت آنها امروز آغاز شد در مجموع سه هزار و ۳۸۶ مترمربع زیربنا دارند.

وی از آحاد مردم خواست که در امر ساخت مدرسه، آموزش وپرورش را یاری کنند.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.