شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1401/02/04
کدخبر :65001
28
چاپ :

رییس شورای شهر کرمان دنبال منافع شخصی خود نیستیم

خدمتگزاران شما در شورا تلاش می‌کنند با مردم صادق باشند، دنبال منافع شخصی خود نروند و فقط به فرمان ولی امر مسلمین و با اقدامات صادقانه و جهادگرانه در خدمت مردم باشند.

علیرضا نادری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان به مناسبت روز ملی شوراها (نهم اردیبهشت) با اشاره به اهداف توسعه کلانشهر کرمان بیان کرد: این شهر را شایسته نام بلند و روح بزرگ سردار سلیمانی و مردم نجیب کرمان می‌سازیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی حضرت علی (ع) را نماد مجسم عدالت و آیینه تمام‌نمای اسلام توصیف کرد و اظهار داشت: از همه کسانی که به اعضای شورای ششم برای خدمتگزاری به مردم اعتماد کردند، تشکر می‌کنم؛ ما سعی بر خدمت صادقانه داشته‌ایم، تلاش داریم در مسیر عدالت قدم برداریم و هیچ اقدامی بر خلاف عدالت انجام ندهیم. 

نادری  با بیان اینکه شهر کرمان امروز به‌عنوان پایتخت مقاومت یا جهان‌شهر مقاومت مطرح است یادآور شد: شهر کرمان امروز به‌واسطه وجود مرقد مقدس سردار سلیمانی شایسته این نام شده و بی‌شک دیگر یک شهر عادی نیست و مردم دنیا به آن چشم دوخته‌اند. 

رییس شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: تقاضا داریم همان‌طور که اول انقلاب همه مردم برای سازندگی کشور تلاش کردند، الان هم با خدمتگزاران خود در شورا که با شما هم‌جهت‌ و خدمتگزار تمامی مردم کرمان هستند، همراه باشید و دست یاری آنان را بگیرید.

کرمان از نظر درآمدی وضعیت مطلوبی ندارد

نادری تصریح کرد: کرمان از نظر درآمدی وضعیت مطلوبی ندارد، شهرداری‌ با درآمدی که از عوارض و سایر منابع درآمدی کسب می‌کند، اداره می‌شود؛ بنابراین، برای خدمتگزاری بهتر باید درآمد شهرداری افزایش یابد که نیاز به مشارکت مردم و همچنین کاهش هزینه‌هاست.

وی یادآور شد: شهروندان حتماً شاهد تغییر چهره شهر طی ماه‌های اخیر در مراسم مختلف در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و نوروز، بوده‌اند؛ تلاش شده نابسامانی‌ها برطرف شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.