يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/29
کدخبر :48530
35
چاپ :

رییس بازرسی ۳۰ گزارش انتخاباتی در کرمان رسیدگی شد

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: تا این لحظه در سامانه سامد بیش از یکصد تماس و ۳۰ گزارش تخلف و مسئله انتخاباتی داشتیم که از طریق شبکه بازرسان استان و شهرستان ها به سرعت پیگیری و رسیدگی شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: تا این لحظه در سامانه سامد بیش از یکصد تماس و ۳۰ گزارش تخلف و مسئله انتخاباتی داشتیم که از طریق شبکه بازرسان استان و شهرستان ها به سرعت پیگیری و رسیدگی شد.

تاج الدین صالحیان عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: فعالیت هیات های بازرسی استان و شهرستان ها قبل از سال و طی زمانبندی مشخصی از سوی وزارت کشور آغاز شده و تا پایان انتخابات ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بازرسان وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات را به عهده دارند که رسیدگی به گزارش تخلفات و پیگیری حسن انجام وظایف از مهمترین آنهاست.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان اظهار داشت: بیشترین تماس با سامانه سامد را شهرستان های نرماشیر، زرند و کرمان داشتند که عمده تخلف و کمبودها بلافاصله رسیدگی شدند.

وی با بیان اینکه هر صندوق یک بازرس و هر شهرستان حداقل یک بازرس ویژه دارد تاکید کرد: برخی شهرستان ها همانند کرمان، جیرفت، رفسنجان، بم و سیرجان بیش از یک بازرس ویژه دارند.

صالحیان ادامه داد: در استان کرمان از طریق تلفن سامد به صورت لحظه ای گزارشات مردمی را دریافت و رسیدگی می کنیم  همچنین ساختمان شماره ۲ استانداری نیز به صورت حضوری آماده دریافت گزارشات و تخلفات انتخاباتی است و هیات بازرسی تا پایان انتخابات به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی گفت: متاسفانه یک جوان از بازرسان در نگار شهرستان بردسیر به نام علی بهزادی گودری صبح امروز که به سمت شعبه شماره هشت سیار در حرکت بود دچار حادثه و جان خود را از دست داد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان با بیان تسلیت به خانواده آن مرحوم افزود: استاندار کرمان نیز پیگیر حق و حقوق ایشان هستند و نامبرده توسط وزارت کشور بیمه شده است.

وی بیان کرد: تعداد ۲ هزار و ۸۴۲ صندوق ثابت و سیار در استان کرمان داریم که هر کدام یک بازرس و هر ۱۵ شعبه نیز یک سر بازرس دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.