يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/23
کدخبر :45774
25
چاپ :

رونق طرح های اقتصادی یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است

نماینده امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه اجرا و رونق طرح های اقتصادی کمک زیادی به توسعه اشتغال می کند، گفت: به همین دلیل این مهم به عنوان یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،

نماینده امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه اجرا و رونق طرح های اقتصادی کمک زیادی به توسعه اشتغال می کند، گفت: به همین دلیل این مهم به عنوان یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایرنا، سیدجلال هاشمی روز یکشنبه در بازدید  از کارخانه آهک و دولومیت کرمان، افزود: دولت تدبیر و امید مصمم به حمایت از طرح های اقتصادی موثر و مولد در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال مبنی بر تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها است.

 وی اظهار داشت: پروژه تولید آهک و دولومیت را  از پروژه های موفق و قابل بهره برداری دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت این پروژه بهره گیری از توانمندی و نیروهای متخصص داخلی است.

وی اشتغالزایی ۱۴۷ نیرو را از مهم ترین توانمندی های  این پروژه دانست و تصریح کرد: بزودی با بهره برداری از کوره سوم، منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و اشتغالزایی و نیز تاکیدات ریاست جمهوری محقق خواهد شد.

نماینده امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید مصمم به حمایت از طرح های اقتصادی موثر و مولد در راستای تحقق شعار محوری سال مبنی بر تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها است.

سیدجلال هاشمی و علی رضاتوکلی نمایندگان معاونت امور استان های دفتر رئیس جمهوری  امروز یکشنبه از روند انجام کار، احداث، پیشرفت فیزیکی کارخانه آهک و دولومیت (ممرادکو)، یکی از طرح های موفق در جهش تولید در استان کرمان بازدید کردند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.