يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/07/17
کدخبر :57674
46
چاپ :

رنگ کرونا در 17 شهر «زرد» شد

بر اساس آخرین نقشه‌ی رنگ‌بندی رسمی کشور که توسط وزارت بهداشت منتشر شد، در حال حاضر 4 شهر استان کرمان در وضعیت نارنجی، 17 شهر در وضعیت زرد و 2 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده‌ی وضعیت کرونا در کرمان، در حال حاضر شهرستان‌های «کرمان»، «زرند»، «رفسنجان» و «سیرجان» در وضعیت نارنجی قرار دارند و وضعیت کرونایی «انار» و «ریگان» هم آبی اعلام شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، همچنین با تغییر رنگ شهرهای «شهربابک»، «بردسیر»، «بافت»، «جیرفت»، «کهنوج»، «قلعه‌گنج» و «بم» از نارنجی به زرد، تعداد شهرهای با وضعیت زرد در استان به 17 عدد رسید.

 بر اساس رنگ‌بندی جدید رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که  منتشر شد، در حال حاضر شهرستان‌های «کرمان»، «زرند»، «رفسنجان» و «سیرجان» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وضعیت کرونایی 17 شهرستان «راور»، «کوهبنان»، «شهربابک»، «بردسیر»، «رابر»، «بافت»، «ارزوئیه»، «جیرفت»، «عنبرآباد»، «فاریاب»، «رودبار جنوب»، «کهنوج»، «منوجان»، «قلعه‌گنج»، «بم»، «فهرج» و «نرماشیر» نارنجی است.

رنگ کرونایی «انار» و «ریگان» هم آبی است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.