جمعه28 ارديبهشت 1403     Friday, May 17, 2024
1402/11/01
کدخبر :100231
4
چاپ :

رفع ۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان راور/ احداث پل کالیشور با اعتبار ۲۶۰ هزار میلیون ریال

درسال جاری رفع پنج نقطه حادثه‌خیز درمحورهای اصلی و روستایی شهرستان راور،خط‌کشی محورهای اصلی و روستایی به طول۲۰۰کیلومتر و تخلیه۵۰تن قیر و آماده‌سازی۱۰۰۰تن آسفالت سرد درمحورهای اصلی وفرعی انجام شده است.

رضا عباسی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری شهرستان راور اظهار کرد: پروژه روکش آسفالت محور رفت راور - مشهد و محور برگشت مشهد - راور به ارزش ۷۱۰ هزار میلیون ریال و پروژه احداث پل کالیشور به ارزش ۲۶۰ هزار میلیون ریال در حال اجراست.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: همچنین پروژه پل کیلومتر ۷۵ محور راور - دیهوک ۲۹۰ هزار میلیون ریال و پروژه روکش آسفالت کمربندی قطعه دو به مبلغ ۱۵۰ هزار میلیون ریال و پروژه روکش آسفالت راه روستایی راور - خورند - فیض آباد به مبلغ ۲۳۷ هزار میلیون ریال و ساخت راه روستایی خارکوئیه، گساویه و قنات قاضی ۸۷ هزارمیلیون ریال در بخش کوهساران شهرستان راور در حال احداث است.

عباسی بیان کرد: در سال جاری رفع پنج نقطه حادثه‌خیز در محورهای اصلی و روستایی شهرستان راور، خط‌کشی محورهای اصلی و روستایی به طول ۲۰۰ کیلومتر و تخلیه ۵۰ تن قیر و آماده‌سازی ۱۰۰۰ تن آسفالت سرد در محورهای اصلی و فرعی انجام شده است.

فرماندار راور بیان کرد: اصلاح روشنایی محور راور - کرمان به طول ۳۰ کیلومتر، اهداء ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی در روستاها و خرید یک دستگاه نمک پاش به همراه تیغ برف روب به ارزش ١٥ میلیارد ریال برخی از اقداماتی است که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.