يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/24
کدخبر :45792
43
چاپ :

راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه مسکن مهر کرمان متعهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تاکید بر فعال کردن بیش از پیش پروژه ها و اضافه کردن شیفت‌های کاری گفت: مابقی پروژه مسکن مهر این استان با وجود پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، در سال جاری تکمیل می شود

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تاکید بر فعال کردن بیش از پیش پروژه ها و اضافه کردن شیفت‌های کاری گفت: مابقی پروژه مسکن مهر این استان با وجود پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، در سال جاری تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.

 علی حاجی‌زاده روز دوشنبه در پایان بازدید از پروژه های نیمه‌تمام مسکن مهر با همراهی معاون و پیمانکاران با جمع بندی از این فعالیت میدانی افزود: مشکل نقدینگی اینک وجود ندارد اما به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار آمادگی پرداخت فوری از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان وجود دارد.

وی اظهار داشت: حتی در صورت ارائه ضمانت‌نامه بانکی از سوی پیمانکار این امکان وجود دارد که مبالغی به عنوان پیش پرداخت زودتر از موعد برای تسریع در روند اجرای پروژه پرداخت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان اضافه کرد: ماموریت و  وظیفه ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر نهاده شده که در انجام این کار جدی هستیم و کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی گفت: همچنین تمام تلاش خود و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای رفع موانع پیشرفت پروژه به کار گرفته خواهد شد و از نظر هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل آب و برق و گاز نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا روند تحویل واحدها به متقاضیان هر چه سریعتر در زمان مقرر به انجام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه معاون مسکن و ساختمان این اداره‌کل امروز از پروژه‌های در حال تکمیل مسکن مهر آبادگران، مجتمع تجاری شهرک مطهری، مجتمع تجاری مسکن مهر محمد آباد و مسکن مهر شهرک خواجو بازدید کرد.

این بازدید در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر بود که برای رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر به تمامی عوامل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید شد.

حاجی‌زاده همچنین در این بازدید با ساکنان پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان نیز گفت و گو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و نیز در این زمینه شنونده گزارش سازندگان پروژه‌ها و مشکلات آن‌ها بود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.