يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/16
کدخبر :45383
47
چاپ :

رئیس صمت واسطه‌ها اصلی‌ترین نقش را در کمبود سیمان کرمان دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: انبارها پس خروج از کارخانه باید رصد و مشکل سیمان رفع شود زیرا در کمبود سیمان، واسطه‌های بین راهی نقش اصلی را بازی می‌کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: انبارها پس خروج از کارخانه باید رصد و مشکل سیمان رفع شود زیرا در کمبود سیمان، واسطه‌های بین راهی نقش اصلی را بازی می‌کنند.

 مهدی حسینی نژاد روز دوشنبه در نشست با تولیدکنندگان سیمان استان کرمان افزود: همه تولید را می بینند اما مشکل در سیستم توزیع است و از کارخانه تا توزیع کنندگان خرد باید به صورت دقیق بررسی شود.

وی با اشاره به ۲ علت تعطیلی کارخانه سیمان هرمزگان و قطعی گاز اظهار داشت: با توجه به اینکه تولید سیمان تغییر چندانی نداشته اما سیمان در بازار کاهش یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ورود دولت به حوزه یک کالا، تولیدکننده و توزیع کننده را دچار چالش می کند لذا بهتر است تولید سیمان به این سمت نرود.

وی اضافه کرد: شبکه توزیع، مرغ را از مرغداری دریافت و به جای بازار کرمان به استان های همجوار و در قطعه فروشی عرضه می کرد لذا ۸۰ درصد مشکل مرغ استان کرمان در شبکه توزیع بود.

حسینی نژاد افزود: دادستانی مرغ تولید کننده را به علت نگه داشتن بیش از مدت قانونی مصادره و به بازار عرضه کرد اما نگاه اخلال در نظام اقتصادی، به حوزه تولید استان آسیب وارد می‌کند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.