يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/07
کدخبر :49443
35
چاپ :

رئیس شبکه بهداشت سه تیم درمانی به روستاهای ریگان اعزام شدند

رئیس شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان ریگان گفت: سه تیم درمانی به منظور انجام ویزیت رایگان بیماران به ۱۰ روستای محروم این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، رئیس شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان ریگان گفت: سه تیم درمانی به منظور انجام ویزیت رایگان بیماران به ۱۰ روستای محروم این شهرستان اعزام شدند.

فردین حشمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های درمانی اعزامی به روستاهای محروم ریگان به دلیل افزایش دما و شیوع بیماری های گوارشی به روستاهای این شهرستان عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: تیم های اعزامی به روستاهای ریگان علاوه بر انجام ویزیت بیماران، آزمایش کرونا را نیز برای افراد مشکوک به ابتلا انجام می دهند.

رئیس شبکه و مرکز بهداشت و درمان ریگان اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ بیمار توسط تیم های درمانی در روستاهای محروم شهرستان ریگان به صورت رایگان مداوا شده اند.

حشمتی با اشاره به اینکه طی ۲ هفته گذشته دمای هوا در ریگان افزایش یافت تصریح کرد: تیم های درمانی به مناطق کوهستانی و سخت گذر این شهرستان اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: تیم پزشکی بیمارانی را که نیاز به مداوا در مراکز درمانی دارند به بیمارستان شهرستان ریگان اعزام می کنند.

ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد. 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.