يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/26
کدخبر :45846
36
چاپ :

رئیس اتاق بازرگانی کرمان مدل توسعه برمبنای صادرات دنبال شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه مدل‌های توسعه اقتصادی‌ بر مبنای صادرات‌ دنبال شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به ضرورت توسعه همه‌جانبه اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در تمام ابعاد گفت: این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه مدل‌های توسعه اقتصادی‌ بر مبنای صادرات‌ دنبال شود.

 سیدمهدی طبیب‌زاده روز پنجشنبه در شصتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان در محل اتاق بازرگانی استان کرمان افزود: توسعه صادرات به‌معنی رقابت، بهره‌وری، تکنولوژی و بهبود روابط است و توسعه متوازن با صادرات و صادرات جز با تولید شکل نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: امسال مدل بهتری از مفهوم توسعه خواهیم داشت که به ابعاد یاد شده نیز توجه می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: تمرکز اصلی جلسات بر پشتیبانی و مانع زدایی ها از تولید ‌است و در این راستا دست یاری را به‌سوی تمام قوا دراز می‌کنیم که تاکنون نیز همواره با سعه صدر با بخش خصوصی و فعالان خصوصی همکاری کردند.

وی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: استاندار کرمان نیز تاکید بر برگزاری جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و پیگیری برای اجرای مصوبات دارد و طی پنج ماه گذشته پنج نشست برگزار شد که با جدیت این مقام عالی در استان، جهشی در پشتیبانی و رفع موانع تولید داشته باشیم.

طبیب زاده با تاکید بر ضرورت حمایت تمام قوا از تولید و فعالان اقتصادی گفت: توسعه متوازن و پایدار استان کرمان را پیگیری می کنیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.