يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/26
کدخبر :48257
46
چاپ :

در دعواهای سیاسی نباید انتخاب خوب فراموش شود

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: انگیزه های شوق آفرین برای انتخاب خوب نباید در دعواهای سیاسی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: انگیزه های شوق آفرین برای انتخاب خوب نباید در دعواهای سیاسی به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام و المسلمین"علیرضا پناهیان" شامگاه 25 خردادماه در همایش بزرگ "یاران سلیمانی، حامیان رئیسی" در کرمان با اشاره به سرمایه های اجتماعی این استان گفت: همه مسلمانان و مظلومین جهان به سردار حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند.

وی انتخابات را جشن و عید کشور دانست و بیان کرد: انتخابات برای پیشرفت کشور و پوست انداختن و تازه شدن است و یک بهار اختیاری برای جامعه است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه به انتخابات به عنوان یک صحنه شادی آفرین نگاه کنید، گفت: کام ملت را تلخ نکنید و در جشن شادی آفرین انتخابات با یکدیگر مسابقه بگذارید. رقابت می تواند یک مسابقه جوانمردانه باشد.

وی ادامه داد: مردم شایسته تر از این هستند که بیش از این به آنها خدمت شود و اختلافات باید کنار گذاشته شود.

پناهیان با تاکید برآنکه فرهنگ انتخابات را باید سرشار از شادی و سرور کنید، در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره و اظهار کرد: اصل وضعیت زندگی، معیشت و رفاه ما در انتخابات رقم می خورد.

وی بیان کرد: روز قیامت از هر فرد سوال می شود که برای کشورت ایران چه کرده اید؟ لذا باید در انتخابات شرکت کنید و رای خوب بدهید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جمعیت 450 هزار مدیر دولتی براساس برخی از گزارشات، عنوان کرد: وقتی شما به یک رییس جمهور رای می دهید. حداقل 30 هزار مدیر را تعیین می کنید. بنابراین شما فقط به یک نفر رای نمی دهید.

وی با اشاره به نوع مدیریت سردار سلیمانی و شخیصت ایشان، عنوان کرد: رییس جمهوری که اهلِ نمی شود و نمی توانیم نباشد، حداقل 30 هزار مدیر موثر فعال می شوند و باید مدنظر داشت که نقش رییس جمهور بسیار موثر است و به مدیران میانی انگیزه و جهت می دهد و آنها را از کم کاری و رانت خواری باز می دارد.

پناهیان تاکید کرد: شما اسم یک نفر را روی تعرفه رای می نویسید و مستقیما حدود 30 هزار مدیر را نیز انتخاب می کنید.

وی با اشاره به حساسیت رسانه های معاند درباره انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم عزیز نباید اجازه جهت دهی به آنها بدهید و بدانید اگر یک ذره مشارکت کم شود، دشمنان ما شاد می شوند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان ما خیلی سطحی هستند، آنها مشارکت کم را در ضعیف شدن کشور می دانند و تحریم های خود را افزایش می دهند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از آینده این کشور یک آینده فوق العاده است، تصریح کرد: با اطلاعی که از وضع کشور دارم و با توجه به اخباری که از بیانات مقام معظم رهبری داریم این است که کافی است چهار سال یک دولت قوی داشته باشیم، به پیشرفت غیر قابل تصور دست پیدا می کنیم.

پناهیان افزود: انگیزه های شوق آفرین برای انتخاب خوب نباید در دعواهای سیاسی به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت محمد صلی الله علیه واله درباره ایران خطاب به هنرمندان گفت: برای آینده درخشان این کشور سرود بسرایید، آینده ما خیلی درخشان است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.