يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/02
کدخبر :49087
23
چاپ :

در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم قرار دارند

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم بودند، ادامه داد: در تامین نظم و امنیت جامعه مخصوصا امنیت اقتصادی و اخلاقی، اصناف نقش بسیار حیاتی و مهمی ایفا می کنند

به گزارش دل عالم به نقل از یسنا، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم بودند، ادامه داد: در تامین نظم و امنیت جامعه مخصوصا امنیت اقتصادی و اخلاقی، اصناف نقش بسیار حیاتی و مهمی ایفا می کنند و پلیس با تعامل خوب با کل اصناف استان توانسته امنیت خوبی را در استان برقرار کند.

سردار"عبدالرضا ناظری" امروز اول تیرماه در نشست استانی پلیس و اصناف در کرمان با تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف اظهار کرد: نقش اصناف در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت جامعه مخصوصا امنیت اجتماعی جامعه موثر است.

وی بیان کرد: اصناف در همه رخدادهای کشور از دوران دفاع مقدس تاکنون همواره خوش درخشیده اند و به عنوان مثال با توجه به همراهی و همکاری این قشر در دوران شیوع کرونا با مسئولین استانی، شاهد کنترل این ویروس منحوس در سطح جامعه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اصناف در خط مقدم بودند، ادامه داد: در تامین نظم و امنیت جامعه مخصوصا امنیت اقتصادی و اخلاقی جامعه، اصناف نقش بسیار حیاتی و مهمی ایفا می کنند و پلیس با تعامل خوب با کل اصناف استان توانسته امنیت خوبی را در استان برقرار کند.

وی از وجود بیش از 112 هزار واحد صنفی در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: اصناف نقش بسیار ارزشمندی در پیشگیری از جرم در جامعه می توانند ایفا کنند، همچنین در ارتقای امنیت از ظرفیت اصناف به خوبی بهره بردیم.

ناظری تاثیرگذارترین لایه جامعه را اصناف دانست و بیان کرد: اصناف یک ظرفیت اجتماعی بسیار خوبی برای پلیس در راستای رسیدن به اهداف سازمانی است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.