چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1402/08/21
کدخبر :97040
66
چاپ :

دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل انجام خواهد شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل بررسی خواهد شد و دیگر این مهم در سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی انجام نمی‌شود.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری درباره وضعیت بازار کار استان کرمان با اشاره به مولفه‌های ارزیابی فضای کسب و کار اظهار کرد: دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل بررسی خواهد شد و دیگر این مهم در سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی انجام نمی‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: مجموع منابع تسهیلات تبصره ۱۸ و ... را مشخص کنید و منابعی که از سال گذشته هنوز جذب نشده به دستگاه‌های که بیشترین جذب داشته‌اند، داده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به توافق استان با شرکت‌های بزرگ اقتصادی اظهار کرد: مقرر شد که بخشی از گردش مالی شرکت‌ها در حوزه اشتغال بیاید.

وی با اشاره به معطل ماندن برخی پروژه‌ها تصریح کرد: واگذاری زمین برای طرح‌های بزرگ، مهمترین معضل استان کرمان شده است.

مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: هرچند نرخ بیکاری کاهشی است اما در فارغ التحصیلان و بانوان دچار چالش هستیم و در شش ماهه اول امسال حدود ۸۶ درصد اشتغال استان مربوط به افراد دارای مدرک دیپلم و پایین‌تر بوده است.

وی ادامه داد: یکی از علل این است که دفاتر شرکت‌های اقتصادی در تهران است و با انتقال دفاتر این شرکت‌ها مشکل بیکاری بانوان حل خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان درباره سامانه رصد نیز گفت: تا صبح امروز ۳۳ هزار و ۸۵۶ شغل در این سامانه ثبت شده و تا پایان دی ماه صد درصد تعهد اشتغال استان را محقق خواهیم کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.