شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/06/20
کدخبر :55517
26
چاپ :

خودنمایی رنگ نارنجی در نقشۀ کرمان

بر اساس آخرین نقشه‌ی رنگ‌بندی رسمی کشور که توسط وزارت بهداشت منتشر شد،در حال حاضر دو شهر استان کرمان در وضعیت فوق‌قرمز،دو شهر در وضعیت قرمز،15شهر در وضعیت نارنجی و چهارشهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده‌ی وضعیت کرونا در کرمان، در حال حاضر شهرستان‌های «زرند» و «کوهبنان» در وضعیت فوق‌قرمز قرار دارند و وضعیت کرونایی در «عنبرآباد» و «قلعه‌گنج» ‌قرمز است.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، این در حالی‌ست که تا هفته‌ی گذشته «زرند» در وضعیت قرمز قرار داشت و رنگ کرونایی «کوهبنان» هم نارنجی بود. شهرستان «عنبرآباد» هم تا هفته‌ی گذشته جزو شهرهای نارنجی استان بود.

شکنندگی وضعیت کرونا در استان همچنین سبب شد تا «راور» از وضعیت زرد خارج شود و با افزایش میزان ابتلا مجددا به رنگ نارنجی درآید. «رودبار جنوب» هم که تا در رده‌ی شهرهای زرد قرار داشت اکنون به رنگ قرمز درآمده است.

رنگ غالب نقشه‌ی استان اما نارنجی است و اکنون شهرستان‌های «کرمان»، «راور»، «رفسنجان»، «شهربابک»، «سیرجان»، «بردسیر»، «بافت»، «بم»، «نرماشیر»، «ریگان»، «جیرفت»، «فاریاب»، «کهنوج»، «رودیار جنوب» و «منوجان» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 بر اساس رنگ‌بندی جدید رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که  منتشر شد، در حال حاضر شهرستان‌های «زرند» و «کوهبنان» در وضعیت فوق‌قرمز قرار دارند. وضعیت کرونایی «عنبرآباد» و «قلعه‌گنج» قرمز است و رنگ کرونایی 15 شهرستان «کرمان»، «راور»، «رفسنجان»، «شهربابک»، «سیرجان»، «بردسیر»، «بافت»، «بم»، «نرماشیر»، «ریگان»، «جیرفت»، «فاریاب»، «کهنوج»، «رودیار جنوب» و «منوجان» نارنجی است.

همچنین شهرستان‌های «انار»، «رابر»، «فهرج» و «ارزوئیه» در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.