يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/03
کدخبر :81320
7
چاپ :

خط و نشان معاون استاندار برای مسئولان ستاد خدمات سفر استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر لزوم پای کار بودن مسئولان در راستای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: هیچ کوتاهی در این ایام قابل قبول نیست و با خاطیان برخورد خواهد شد.




 

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان اظهار گرد: اگر جلسه بعد مدیر یا شهرداری در جلسات ستاد سفر شرکت نکرد به
تخلفات اداری معرفی خواهد شد و تعارف با کسی در این زمینه ندارم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او از تفاوت وضعیت نوروز ۱۴۰۲ با سال های گذشته یاد کرد و افزود: با توجه به کاهش همه گیری کرونا، لذا حضور مسافران نوروزی را خواهیم داشت و حتما اتوبوس برای گردشگران خارجی در نظر گرفته شود تا در صورت ورود گردشگران خارجی بتوانیم از آنها به خوبی میزبانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به تداخل ماه رمضان با ایام نوروز اظهار کرد: برای رستوران و اماکن اقامتی در این ایام مسائل را به خوبی در نظر بگیرید.

او با اشاره به حوادث ترافیکی، عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در حدود ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می پیوندد لذا باید کمپ هایی در ۳۰ کیلومتری شهرها برپا شود تا رانندگان در این کمپ ها استراحت کنند و در این مکان ها فعالیت های جذابی برای جذب مسافران داشته باشند.

آیت اللهی موسوی اعلام کرد: عید نوروز ۱۴۰۲ باید بازار قلعه محمود برای فروش صنایع دستی فعال شود و باغ سالار کلانتر نیز برای بازدید مردم آماده شود و در صورت همراهی نکردن متولی آن، از طریق قانون برخورد خواهیم کرد.

او بر لزوم توجه ویژه به راهنمایی گردشگری و تابلوهای راهنما تاکید کرد و در ادامه با اشاره به گلایه گردشگران از تاریکی اماکن گردشگری خطاب به شهرداران و شرکت های توزیع برق گفت: متاسفانه روشنایی شهر کرمان مشکل دارد و در ایام نوروز نباید شهر تاریک باشد و شرکت توزیع برق باید همکاری لازم را داشته باشد. همه مردم و گردشگران از تاریکی اماکن گردشگری گلایه دارند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر لزوم تنظیف سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها تاکید کرد و در ادامه گفت: کمیته های مربوطه امنیت در حوزه اسکان و بهداشت مواد غذایی را نیز تامین کنند. شهرداری هنوز حتی چند جدول هم رنگ نکرده است.

او در واکنش به درخواست تجهیز کردن کلاس های درس برای پذیرایی از مسافران، اظهار کرد: اگر هتل ها در این ایام تخفیف دهند، معقول تر از اضافه کردن کلاس درس برای اسکان است.

آیت اللهی موسوی در ادامه از پایانه مسافربری کرمان سخن به میان آورد و تاکید کرد: حال و روز  پایانه مسافربری کرمان خوب نیست و باید هم شهرداری و هم اداره راهداری برای ساماندهی آن همکاری لازم داشته باشند و اگر در ایام عید به بهانه بدهی، آب و برق این محل قطع شود مدیر آن را به دستگاه قضایی معرفی خواهم کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.