يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/09/06
کدخبر :59364
46
چاپ :

خروج استان کرمان از وضعیت قرمز

بر اساس آخرین نقشه‌ی رنگ‌بندی رسمی کشور که توسط وزارت بهداشت منتشر شد، در حال حاضر هیچ شهری در استان کرمان قرمز نیست. 3 شهر در وضعیت نارنجی، 11 شهر در وضعیت زرد و 9 شهر هم در وضعیت آبی قرار دارند.

مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده‌ی وضعیت کرونا در کرمان، «زرند» و «شهربابک» که تا هفته‌ی گذشته جزو مناطق قرمز کرونایی استان بودند، با فروکش کردن بیماری جزو مناطق نارنجی قرار گرفته‌اند و با «سیرجان» سه شهرستان با وضعیت نارنجی استان هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، شهرستان «کرمان» نیز پس از مدت‌ها به رنگ زرد درآمده است و «رفسنجان» هم که تا هفته‌ی گذشته در وضعیت نارنجی قرار داشت، اکنون جزو مناطق زرد کرونایی استان است.

تعداد شهرهای با وضعیت آبی نیز افزایش یافته و در حال حاضر شهرستان‌های «انار»، «بردسیر»، «رابر»، «فهرج»، «نرماشیر»، «ریگان»، «فاریاب»، «کهنوج» و «منوجان» در وضعیت کم‌خطر آبی قرار دارند.

 بر اساس رنگ‌بندی جدید رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که  منتشر شد، در حال حاضر شهرستان‌های «زرند»، «شهربابک» و «سیرجان» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رنگ کرونایی شهرستان‌های «کرمان»، «راور»، «کوهبنان»، «رفسنجان»، «بافت»، «ارزوئیه»، «جیرفت»، «عنبرآباد»، «رودبار جنوب» و «قلعه‌گنج» نیز زرد است.

«انار»، «بردسیر»، «رابر»، «فهرج»، «نرماشیر»، «ریگان»، «فاریاب»، «کهنوج» و «منوجان» نیز شهرستان‌های دارای وضعیت آبی کرونا در استان کرمان‌ هستند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.