چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1401/07/24
کدخبر :71745
9
چاپ :

حضور 75 شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان

عماد امیری‌پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: «شرکت نمایشگاه‌‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در سال 93 به بهره‌برداری رسید».


به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، اولین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان در حوزۀ معدن، صنعت و حمل‌ونقل، عصر روز بیست‌وسوم مهرماه با حضور استاندار کرمان، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس سازمان

صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، معاون بهره‌برداری شرکت گل‌گهر، معاون صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس، مدیرعامل مس باهنر، معاون بهره‌‌برداری مجتمع مس سرچشمه
رفسنجان و جمعی از مدیران استانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

این نمایشگاه تخصصی به مدت 4 روز تا بیست‌وششم مهرماه فعال است.

 عماد امیری‌پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به پیشینه و امکانات نمایشگاه جنوب‌شرق، گفت: «شرکت نمایشگاه‌‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در سال 93 به بهره‌برداری رسید».

وی افزود: «فضای سالن مفید این نمایشگاه حدود سه‌هزار و 500 مترمربع است و بالغ بر شش هزار متر فضای بیرونی نمایشگاه است».

امیری‌پور با بیان این‌که متاسفانه طی این سال‌ها توجه ویژه‌ای به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق نشده است، خاطرنشان کرد: «فضای نمایشگاه جنوب‌شرق، تقریبا شبیه فضای نمایشگاه استان اصفهان است اما به دلیل بی‌توجهی که به این مجموعه شده است، فکر نمی‌کنم به این زودی به پای آن شرکت‌ برسیم».

وی یادآور شد: «با وجود همۀ کاستی‌ها بر اساس تعاملاتی که در استان وجود داشته و همکاری‌هایی که مدیران استان داشتند اکنون به این مرحله رسیده است».

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق گفت: «یکی از معضلاتی که داریم فاصلۀ زیاد نمایشگاه از شهر است و به همین دلیل، نمایشگاه‌هایی که باید در سطح نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود در سطح شهرستان در حال اجرا است».

وی در ادامه با بیان این‌که برای نخستین بار است که نمایشگاه دانش‌بنیان در سطح کشوری با این وسعت برگزار می‌شود، افزود: «اولین نمایشگاه دانش‌بنیان با حضور بیش از 75 شرکت دانش‌بنیان، در حوزۀ صنعت، معدن و حمل ونقل در کرمان برگزار می‌شود که از این تعداد شرکت، 20 شرکت بورسی و صنعتی هستند که با شرکت‌های دانش‌بنیان مراوداتی دارند ازجمله شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت گل‌گهر که این شرکت‌ها را حمایت کردیم و امیدواریم این نمایشگاه در سال‌های آینده به اسم فناوری یا دانش‌بنیان و یا نمایشگاه صنعت در استان کرمان ادامه داشته باشد».

امیری‌پور بیان کرد: «با حمایت‌هایی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و پارک علم و فناوری مخصوصا مجموعۀ گل‌گهر و شرکت ملی صنایع مس ایران داشتند و با حمایت‌هایی که از این شرکت‌ها داشتیم باعث شد تا این نمایشگاه برای اولین بار برگزار شود».

وی در پایان یادآور شد: «امیدواریم این نمایشگاه برآیند خوبی برای شرکت‌های کوچکی که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند داشته باشد تا هم مورد حمایت استان قرار بگیرند و هم شرکت‌های بزرگی که در استان حضور دارند از آن‌ها حمایت کنند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.